menusearch
isaaronline.ir

پهپاد MQ9 آمریکا هدف قرار گرفت و سقوط کرد

جستجو
يكشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۲۱:۱۱
۱۴۰۵/۳/۵ سه شنبه
(0)
(0)
پهپاد MQ9 آمریکا هدف قرار گرفت و سقوط کرد
پهپاد MQ9 آمریکا هدف قرار گرفت و سقوط کرد

                          /uploadfile/file_portal/site_13125_web/file_portal_end/بخش-محتوایی-سایت/اخبار/سیاست/2030(2).webp

 سپاه پاسداران از هدف قرار دادن یک فروند پهپاد MQ۹ و شناسایی و رهگیری یک فروند جنگنده آمریکایی در آسمان کشور خبر داد.

ایثارآنلاین- روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای  از شناسایی و رهگیری یک فروند پهپاد MQ9، یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F35 خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش تروریستی آمریکا در ادامه ماجراجویی‌های مداخله گرایانه در منطقه و رفتارهای متجاوزانه، در منطقه خلیج فارس وارد حریم هوایی ایران شد و یگان های پدافندی سپاه پاسداران در راستای دفاع از حریم سرزمینی کشورمان پس از پایش های اطلاعاتی دقیق، یک فروند پهپاد MQ9 را شناسایی و ساقط کرد.

همچنین با شلیک به یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F35 آنان را وادار به فرار و خروج از حریم سرزمینی کرد. 

سپاه پاسداران نسبت به هرگونه نقض آتش بس از سوی ارتش متجاوز آمریکا هشدار داده و حق پاسخ متقابل را برای خود مشروع و قطعی می داند.

 share network