

.jpg)

هفت نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون اسکیت نامنویسی کردند.
به گزارش ایثارآنلاین، ثبتنام از نامزدهای ریاست فدراسیون اسکیت طی روزهای 6 تا 19 اردیبهشت ماه انجام شد و تعداد 7 نفر برای حضور در این انتخابات نامنویسی کردند.
رامین احمدی طباطبایی، مریم بخشی، حسین خیرینیا، صادق ظهیرینسب، محمد عجم خراسانی، بهمن محمدرضایی و علیرضا نصیری، نفراتی بودند که مدارک خود را برای شرکت در انتخابات ریاست تحویل دادند.
مدارک این 7 نفر در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته و قرار است مراحل مربوط به تطبیق مدارک مدیریتی و صلاحیت در این بخش، طی روزهای پیشرو به انجام برسد.
دوره چهار ساله ریاست مجدی هنرجو در فدراسیون اسکیت روز 2 بهمن 1404 به پایان رسید و محمدرضا فضلی در روز 19 بهمن به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد. طبق گفته سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون اسکیت در نیمه دوم تیر ماه برگزار میشود.
ایثارآنلاین جامعه مجازی شهیدان آزادگان جانبازان و ایثارگران کشور
تهران -خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری - ساختمان قرآن و عترت-پلاک 56- بلوک B-طبقه چهارم- واحد 24
کد پستی: 1947755657




.jpg?w=280)