menusearch
isaaronline.ir

ماتم امسال ما دو چندان شده است

جستجو
يكشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۲۰:۵۴
۱۴۰۵/۳/۲۷ چهارشنبه
(0)
(0)
ماتم امسال ما دو چندان شده است
ماتم امسال ما دو چندان شده است

                                                                                                   /uploadfile/file_portal/site_13125_web/file_portal_end/بخش-محتوایی-سایت/اخبار/سیاست/22(2).png

ایثارآنلاین- چند بیتی در فراق رهبر شهید:
 
ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست
هم‌صحبت ما غم شده و خامنه‌ای نیست
 
سالی دگر آغاز شد و حنجره‌هامان
با مرثیه همدم شده و خامنه‌ای نیست 
 
ای‌ وای که بار دگر این سینه‌ی مجروح
محتاج به مرهم شده و خامنه‌ای نیست
 
هم جان من آمد به لبم هم جگرم سوخت
هم قامت من خم شده و خامنه‌ای نیست
 
در شام غریبان به شمار سپه شام
از طاقت من کم شده و خامنه‌ای نیست
 
مانند زمانی که به خون خفت اباالفضل
هنگامه‌ی ماتم شده و خامنه‌ای نیست
 
از بانگ جگرسوز "علمدار نیامد"
لرزان، تن عالم شده و خامنه‌ای نیست
 
ای‌وای که در بیت، حسینیه‌ی عشاق
بی مونس و همدم شده و خامنه‌ای نیست 
 
بر پای اسیران غمش بند یتیمی
چون سلسله محکم شده و خامنه‌ای نیست
 
تا شعله بگیرد دل من هر طرف، آتش
از طعنه فراهم شده و خامنه‌ای نیست 
 
در سعی و صفای حرمش چشم محبان
چون چشمه‌ی زمزم شده و خامنه‌ای نیست
 
برخاسته این قوم به هر کوی و خیابان
ایران، همه پرچم شده و خامنه‌ای نیست 
 
در سوگ شهیدان، رخ هر آینه‌ پنهان
در آه دمادم شده و خامنه‌ای نیست
 
"روزی که نباشد" همه گفتیم محال است
این فرض، مسلم شده و خامنه‌ای نیست

 share network