

.jpg)

سید محمود شربیانی امروز سکان هدایت اتحادیه طلا و جواهرتهران را به دست گرفت.
ایثارآنلاین-در پی برگزاری فرآیندهای قانونی و با صدور حکمی رسمی شربیانی به عنوان رئیس جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد.
این انتصاب در حالی صورت میگیرد که صنعت طلا با چالشهای اقتصادی متعددی روبروست و انتظار میرود تغییرات مدیریتی، مسیر جدیدی را برای حل این بحرانها بگشاید.
رئیس جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا اتحاد را کلید اصلی موفقیت دانست و در نخستین پیام خود خطاب به اعضای صنف تأکید کرد:امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و پیوند میان فعالان این صنعت نیاز داریم.
عبور از شرایط پیچیده فعلی و فائق آمدن بر چالشهای اقتصادی، تنها در سایه وفاق و استفاده حداکثری از تجارب گرانبهای پیشکسوتان ،بزرگان و جوانان و افراد تحصیلکرده این صنف میسر خواهد شد.
شربیانی با اشاره به رکود حاکم بر بازار و موانع تولید، تصریح کرد که اولویت اصلی تدوین راهکارهای تخصصی برای احیای بازار است.
وی افزود:قطعا با بهرهگیری از خرد جمعی و همفکری نخبگان اقتصادی صنف، به دنبال پیادهسازی متدهای نوین مدیریتی هستیم تا بتوانیم رونق را به ویترینهای طلافروشی و کارگاههای تولیدی بازگردانیم.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به آینده، بر اهمیت بازگرداندن پویایی به چرخه تولید خاطرنشان ساخت:که با همافزایی میان فعالان بخش تولید و توزیع، میتوانیم چرخه از کار افتاده تولید را دوباره به حرکت درآورده و جایگاه واقعی ایران در این صنعت ارزشمند را احیا کنیم. هدف ما این است که با رفع موانع ساختاری، فضای امن و پررونقی برای سرمایهگذاران و صنعتگران فراهم آوریم.
در پایان، شربیانی ابراز امیدواری کرد که با همکاری نزدیک با نهادهای دولتی و حاکمیتی، مشکلات مربوط به مقررات و قوانین دستوپاگیر مرتفع شده و این صنعت به عنوان یکی از پیشرانهای اقتصادی کشور، نقشآفرینی مؤثرتری داشته باشد.
ایثارآنلاین جامعه مجازی شهیدان آزادگان جانبازان و ایثارگران کشور
تهران -خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری - ساختمان قرآن و عترت-پلاک 56- بلوک B-طبقه چهارم- واحد 24
کد پستی: 1947755657




.jpg?w=280)