



غلامعلی حدادعادل گفت: اواخر بهمن بود که دخترم گفت با آقا قرار است عید به مشهد برویم.
ایثارآنلاین- غلامعلی حدادعادل خاطره یکی از آخرین دیدارها با دخترش را نقل کرد و گفت: «برنامه مشخصی داشتم که هر هفته در یک روز و ساعت مشخص منزل آقامجتبی میرفتم تا دختر و نوههایم را ببینم».
وی ادامه داد: « اواخر بهمن که رفته بودم به من گفت بابا امسال با بچهها بیاید مشهد، ما و آقا هم قرار است که عید به مشهد برویم. چه کسی میدانست معنی این حرف چیست».
ایثارآنلاین جامعه مجازی شهیدان آزادگان جانبازان و ایثارگران کشور
تهران -خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری - ساختمان قرآن و عترت-پلاک 56- بلوک B-طبقه چهارم- واحد 24
کد پستی: 1947755657




.jpg?w=280)