menusearch
isaaronline.ir

جزئیات خدمات بیمه دی به ایثارگران

جستجو
سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۱۳:۵۱:۲۷
۱۴۰۴/۲/۳ چهارشنبه
(0)
(0)
جزئیات خدمات بیمه دی به ایثارگران
جزئیات خدمات بیمه دی به ایثارگران

                                                                    /uploadfile/file_portal/site_13125_web/file_portal_end/بخش-محتوایی-سایت/اخبار/علمداران/بیمه-دی.jpg

به گزارش ایثارآنلاین،  هادی عبداللهی گفت: صنعت بیمه در سال گذشته ۴۴۰ همت فروش بیمه‌نامه و تولید پرتفو داشته که نسبت به سال قبل ۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد. در مجموع و در صنعت بیمه در این مدت، ۷۶ میلیون بیمه‌نامه صادر و ۲۵۸ همت خسارت پرداخت شده که نسبت خسارت ۵۹ درصد را نشان می‌دهد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به سهم رشته‌های مختلف از پرتفوی بیمه‌ای صنعت بیمه کشور اظهار داشت: بخش درمان با ۳۵ درصد، بیمه ثالث و مازاد ۲۶ درصد، بیمه بدنه ۶.۵ درصد و بیمه زندگی با ۱۴.۵ بیشترین سهم را در پرتفوی شرکت داشته اند. با این حال، سهم بیمه‌های زندگی باید بیش از ۲۰ درصد شود و به عنوان صندوق بازنشستگی دوم و حتی سوم دیده شود.
عبداللهی در تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه دی با کسب درآمدی افزون بر ۳۲.۵ همت در پایان سال گذشته، سهم ۷.۴ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان سومین شرکت بیمه خصوصی، رشد ۹۰ درصدی را تجربه کرد. همچنین، حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه‌نامه سال گذشته در این شرکت صادر و ۲۱.۵ همت نیز خسارت پرداخت شد که نسبت به سال گذشته ۸۱ درصد رشد داشته‌ایم.
مدیرعامل بیمه دی این شرکت را سرآمد صنعت بیمه در حوزه درمان معرفی کرد و گفت: در فروش بیمه درمان رشدی بالغ بر ۱۰۰ درصد را تجربه کرده‌ایم. این شرکت در سال جاری بر افزایش ضریب توانگری، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری تمرکز دارد.
عبداللهی افزود: بیمه دی تاکنون خدمات گسترده‌ای به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه کرده که شامل ارائه ۲ هزار و ۹۶۴ مورد خدمات اندام مصنوعی و تعمیرات آن، ارائه ۳۵۲ هزار خدمت پایش سلامت در منزل به خانواده شهدا و ۱۷۹ هزار خدمت به جانبازان، انجام بیش از پنج هزار خدمت ICU در منزل و تأمین ۲۲ هزار مورد پوشینه، تأمین ۷۱ هزار خدمت آمبولانسی و ۷۰۰ مورد هزینه ناباروری، تهیه و توزیع ۴۰ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا، تأمین بیش از ۱۳ هزار سمعک و نوار قند خون و ارائه خدمات «دارورسان» برای جانبازان بالای ۷۰ درصد است.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه بیمه دی هم اکنون بزرگترین شبکه مراجع درمانی طرف قرارداد را دارد تصریح کرد: این شرکت با بیش از ۱۱ هزار مرکز درمانی در کشور قررارداد بسته است. این شرکت در راستای تکریم جامعه هدف، تمام هزینه‌های مربوط به والدین شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را در ابتدا بلافاصله به طور کامل پرداخت کرده و سپس اسناد مربوطه رسیدگی و ارزیابی می‌شوند. ما بر این باوریم که بیمه دی، به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر والدین معزز ایشان و خانواده‌های گران‌قدر ایثارگران، به جایگاهی باثبات و مؤثر در صنعت بیمه و عرصه سودآوری دست یافته است.
الیاس حضرتی بر نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در اقناع افکار عمومی و تبیین دستاوردها تأکید کرد و با اشاره بر تاثیر روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط میان سازمان‌های متبوعه و ذی‌نفعان گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از منافع و فهم مشترک، در مسیر ساخت اعتماد عمومی نقش آفرین باشند. اقناع کردن افکار عمومی دیگر منولوگ نیست، بلکه نیازمند اشتراک‌گذاری، تحقیق و حقیقت‌یابی با ابزار رسانه‌ای است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین با اشاره به افتخار بیمه دی در خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: توفیق خدمت به بندگان مخلص خداوند، نعمتی بزرگ است که باید قدرآن دانسته شود.