menusearch
isaaronline.ir

اذعان سنتکام به نقض آتش‌بس با ایران

جستجو
يكشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۲۰:۴۶
۱۴۰۵/۳/۵ سه شنبه
(0)
(0)
اذعان سنتکام به نقض آتش‌بس با ایران
اذعان سنتکام به نقض آتش‌بس با ایران

                         https://isaaronline.ir/uploadfile/file_portal/site_13125_web/file_portal_end/بخش-محتوایی-سایت/اخبار/فرهنگ-و-هنر/editor/102.jpg
«تیم هاکینز» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد.
ایثارآنلاین- هاکینز در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: «ما روز دوشنبه حملاتی را در جنوب ایران برای دفاع از خود انجام دادیم. این حملات، موشک‌اندازها و قایق‌هایی را که سعی در مین‌گذاری داشتند، هدف قرار داد».

وی سپس ادعا کرد:‌ «ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیروهای خود ادامه می‌دهیم».

سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته،‌ افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

همزمان شبکه «الجزیره» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیروهای آمریکایی حمله کند. حملات ایران هیچ آسیبی به نیروهای آمریکایی وارد نکرده است».

 share network