

(2).jpeg)
حسین آبشاهی، رئیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب حلول ماه پر فیض رمضان را تبریک گفت
ایثارآنلاین- متن پیام بدین شرح است:
به نام خدای رمضان
ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می آید. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ماه سجده عشق، علاوه بر ایجاد فضایی معنوی و صمیمی در جامعه، فرصتی برای نیایش و شب زنده داری و یاری جستن از درگاه احدیت است که معنویتی ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان می چشاند.
اینجانب بر خود لازم میدانم حلول ماه پرفیض صيام، ماه پاکی و روشنی را به همه مؤمنان و روزه داران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه معبود یکتا برای همگان قبولی طاعات و فرصت بندگی خاضعانه خواستارم.
امیدوارم همگی دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره عرفانی و پربرکت لیالی گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنی آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانی فیوضات، ذخیره ارزشمندی برای آخرت خود کسب نمانیم.ان شاالله...
رئیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب
حسین آبشاهی
ایثارآنلاین جامعه مجازی شهیدان آزادگان جانبازان و ایثارگران کشور
تهران -خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری - ساختمان قرآن و عترت-پلاک 56- بلوک B-طبقه چهارم- واحد 24
کد پستی: 1947755657




.jpg?w=280)