menusearch
isaaronline.ir

ایران برنامه‌ای برای انتقال اورانیوم غنی‌شده خود به کشورهای ثالث ندارد.

جستجو
يكشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۲۱:۳۵
۱۴۰۵/۳/۹ شنبه
(0)
(0)
ایران برنامه‌ای برای انتقال اورانیوم غنی‌شده خود به کشورهای ثالث ندارد.
 ایران برنامه‌ای برای انتقال اورانیوم غنی‌شده خود به کشورهای ثالث ندارد.

                                          /uploadfile/file_portal/site_13125_web/file_portal_end/بخش-محتوایی-سایت/اخبار/سیاست/204850-511457(2).jpg
عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای برای انتقال اورانیوم غنی‌شده خود به کشورهای ثالث ندارد.
ایثارآنلاین- ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد:اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

وی افزود: آمریکا باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، در غیر این صورت موفقیتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد.

عزیزی گفت: آمریکا همواره بدعهدی‌ کرده است؛ مسبب شرایط امروز خود آمریکایی‌ها هستند؛آنچه امروز جمهوری ایران دنبال می‌کند، مدیریت هوشمند تنگه هرمز است.

ابراهیم عزیزی ادامه داد: اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

 share network