

.jpg)
.jpg)
عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در گفتوگو با خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برنامهای برای انتقال اورانیوم غنیشده خود به کشورهای ثالث ندارد.
ایثارآنلاین- ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد:اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود میآید.
وی افزود: آمریکا باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، در غیر این صورت موفقیتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد.
عزیزی گفت: آمریکا همواره بدعهدی کرده است؛ مسبب شرایط امروز خود آمریکاییها هستند؛آنچه امروز جمهوری ایران دنبال میکند، مدیریت هوشمند تنگه هرمز است.
ابراهیم عزیزی ادامه داد: اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود میآید.
ایثارآنلاین جامعه مجازی شهیدان آزادگان جانبازان و ایثارگران کشور
تهران -خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری - ساختمان قرآن و عترت-پلاک 56- بلوک B-طبقه چهارم- واحد 24
کد پستی: 1947755657




.jpg?w=280)